innocent is veertien jaar geleden opgericht en inmiddels uitgegroeid tot het grootste smoothiemerk van Europa. We verkopen gezonde, natuurlijke producten in kleine flesjes en kartonnen pakken; smoothies, smoothies voor kinderen en sap (dat niet gemaakt is van geconcentreerd sap). Ons team is gegroeid van drie naar 250 mensen in heel Europa en onze producten worden in vijftien landen verkocht. Onze omzet bedraagt 200 miljoen pond.

Als bedrijf willen we het mensen graag gemakkelijk maken om iets goeds voor zichzelf te doen. En om de wereld een beetje beter achter te laten dan we haar gevonden hebben. Dit laatste vind je terug in alles wat we doen, van de groene stroom in ons kantoor, tot en met de fundamentele keuze om ons fruit te kopen van mensen die met respect met mens, natuur en omgeving omgaan.

We zijn er trots op om te kunnen zeggen dat al onze bananen sinds 2006 Rainforest Alliance gecertificeerd zijn. We geven 10% van onze winst aan goede doelen, waarvan het grootste deel naar de innocent foundation gaat, die non-gouvernmentele organisaties steunt in landen waar ons fruit vandaan komt.

In 2004 werd de eerste innocent smoothie verkocht in Nederland; bij de Bijenkorf. Nu vind je onze smoothies en sappen op veel meer plekken. Zo kan je ons bijvoorbeeld vinden bij AH, de Kiosk, het benzinestation, in vele bedrijfskantines en gezellige lunchtentjes.